سفارش تبلیغ
صبا ویژن

20 بهترین سایت تورنت برای دانلود کتابهای الکترونیکی 2020

با توجه به اندازه و هزینه ، کتاب الکترونیکی روشی مناسب است که می توانید کتابهای موردعلاقه خود را بخوانید بدون اینکه آنها را به صورت جسمی حمل کنید. آنها در تلفن های هوشمند یا لپ تاپ شما ذخیره می شوند که می توانید کتاب های خود را از طریق مطالعه بخوانید. خوب ، سایت های تورنت بیشماری برای کتابهای الکترونیکی وجود دارد که به شما امکان می دهد کتابخانه مجازی را از آنجا که می توانید به صورت آنلاین بخوانید یا آنها را بارگیری کنید ، به راحتی بخوانید. و در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین 20 سایت torrenting ebook 2019 آشنا کنیم.

1. TorrentDownloads
وقتی نوبت به بارگیری torrent eBook می رسد ، TorrentDownloads همیشه در خط مقدم قرار دارد. حدود 16 میلیون تورنت در دسته بندی هایی مانند ، فیلم ، کتاب ، نمایش تلویزیونی و موارد دیگر ترتیب داده شده است. این فیلم همچنین دارای فیلم های بالیوود / هالیوود / منطقه ای است که در آن بارگیری می شود.

بارگیری تورنت 02

2. سیاره کتاب
Planet eBook ، خانه ادبیات کلاسیک رایگان! جدیدترین نسخه این سایت با طراحی موبایل و دوست داشتنی با کتابهای الکترونیکی چندرسانه ای ، سعی در انتشار بخش کوچکی از کتابهای باکیفیت و انتشار مجموعه کتابهای الکترونیکی آنها به صورت رایگان در همه دستگاه ها دارد. و در حال حاضر حدود 50،000 عنوان در کتابخانه خود دارد.

planet ebook 02

3. ManyBooks
ManyBooks ، با این دیدگاه که می تواند کتابخانه گسترده ای از کتابهای الکترونیکی را به صورت رایگان در اینترنت ارائه دهد ، یکی از بهترین رابط های کاربر و طراحی در بین سایت های تورنت کتاب الکترونیکی است. شما می توانید با استفاده از دسته هایی مانند ژانرها ، عناوین ، نویسندگان ، زبان ، محبوب ، نویسندگان برجسته و توصیه شده به راحتی در سایت حرکت کنید. از امروز ، این سایت میزبان بیش از 50،000 عنوان کتاب الکترونیکی رایگان است. اگر خودتان نویسنده هستید ، حتی می توانید از بستر آنها برای تبلیغ کتاب خود استفاده کنید.

کتابهای 02

4. EBOOKEE
EBOOKEE تلاش می کند تا در آینده ای نزدیک به یکی از بهترین سایت های کتاب الکترونیکی تورنتور تبدیل شود. این سایت کتاب هایی از فن آوری ، آموزش ، غیر داستانی ، رمان ، برنامه نویسی رایانه و موارد دیگر را در بر می گیرد. یکی از ویژگی های برجسته این سیستم زیر مجموعه طبقه بندی شده در گروه هایی از جمله "کتاب های اخیرا مشاهده شده" ، "10 کتاب برتر" ، "10 کاربر برتر" و "آخرین کتابهای اضافه شده" است. این زیر مجموعه ها انتخاب کتاب را بسیار ساده تر می کند.

کتاب الکترونیکی

5- زوکل
Zooqle با داشتن یک رابط کاربری زیبا و آسان برای حرکت ، شروع خوبی برای خوانندگان کتاب الکترونیکی است که تورنت کتاب الکترونیکی را به صورت رایگان بارگیری می کند. این پیاده رو به عنوان یک خزنده وب برای یافتن بهترین تورنت. این سایت در سال 2008 تأسیس شده است ، برای دانلود فیلم ، کتاب ، فیلم و نرم افزار با کیفیت بالا در هالیوود. سایت همه چیز را در صفحه اصلی خود قرار داده است و می توانید مطالب را از طریق منوها و پیوندها بررسی کنید.

zooqle

6. کلمات کلیدی
Smashwords بزرگترین توزیع کننده کتابهای الکترونیکی indie است. آنها انتشار و توزیع کتابهای الکترونیکی را به عمده فروشندگان اصلی و هزاران کتابخانه برای هر نویسنده یا ناشری ، در هر نقطه جهان ، سریع ، رایگان و آسان می کنند.

smashwords 02

7. اشتراک گذاری کتاب
اگر به دنبال کتابهای الکترونیکی به دنبال چیز دیگری نیستید ، Book-Share بهترین سایت تورنت است. تقریباً همه ژانرهای این سایت را پیدا خواهید کرد. علاوه بر این ، دارای لیست چشمگیر از دسته ها برای مرور آسان است. ویژگی ای که در سایت های تورنت دیگر فاقد آن است. شما حتی می توانید براساس نویسنده ، عنوان یا موضوع آنها ، کتاب ها را جستجو کنید. از هم اکنون ، بیش از 4،00،000 کتاب وجود دارد ، و این بسیار زیاد است! از آنجا که این سایت به کتاب های الکترونیکی اختصاص داده شده است ، گزینه ای عالی برای خوانندگان مشتاق است.

کتاب ها 02 به اشتراک می گذارند

8. Free-Ebooks.net
همانطور که از نام دامنه پیداست ، Free-Ebooks.net یک کتابخانه عظیم کتاب را به صورت رایگان با چندین دسته از جمله داستان ، غیر داستانی ، علمی ، کلاسیک ، کتاب درسی و کتابهای صوتی ارائه می دهد. بهترین بخش در مورد این سایت این است که با نوشتن بستری برای انتشار کار خود ، نویسندگان کتاب های الکترونیکی را ترغیب می کند. دیگه چی؟ کتابهای الکترونیک رایگان همچنین گزینه ای را برای انتخاب قالب مورد نظر برای بارگیری کتاب ارائه می دهند. به عنوان مثال: Kindle ، Txt File ، PDF و EPUB.

کتابهای الکترونیکی رایگان 02

9. کتاب های فنی به صورت رایگان
هنگامی که می خواهید کتاب ها را بر اساس مقولات مرتبط با فناوری بارگیری کنید ، Tech Books به صورت رایگان باید انتخاب شما باشد. این وب سایت است که طیف گسترده ای از کتابهای قابل بارگیری در زمینه فناوری ، رایانه و علوم را به صورت رایگان ارائه می دهد. از این رو ، شما قادر هستید بلافاصله هوسهای خواندن فن آوری خود را انجام دهید.

کتاب های فنی به صورت رایگان 02

10. Wikibooks.org
پیشوند "ویکی" شاید قبلاً علاقه شما به اوج رسیده باشد. گرچه Wikibooks.org هیچ ارتباطی با ویکی پدیا ندارد ، اما پایگاه داده بزرگی از کتاب ها را در اختیار دارد. آنچه در مورد این سایت بی نظیر است این است که می توانید کتاب های الکترونیکی را به چند زبان از جمله هلندی ، انگلیسی ، ایتالیایی ، فرانسوی ، اسپانیایی و پرتغالی تهیه کنید. ابتدا باید زبانی را انتخاب کرده و عنوانی را که می خواهید پیدا کنید تایپ کنید.

wikibooks 02

11. FreeBookSpot
FreeBookSpot به عنوان یکی از محبوب ترین وب سایت ها برای بارگیری کتابهای الکترونیکی و کتابهای صوتی به صورت رایگان در نظر گرفته شده است که به شما امکان می دهد کتاب مورد نظر خود را از طریق گزینه های مختلف مانند ژانر ، زبان و محبوبیت بیشتری پیدا کنید. علاوه بر این ، شما از کاوش در بیش از 90 دسته از کتابها تجملاتی دارید. این مجموعه با کتابهای آموزشی و غیر داستانی بهتر شناخته شده است.

رایگان کتاب نقطه 01

12. MyPDFbooks
MyPDFbooks یک بستر فعال برای بارگیری کتابهای الکترونیکی رایگان با فرمت های PDF و ePub است. هدف اصلی وب سایت آنها ارائه خدمات بارگیری سریع و با کیفیت بالا با یک محیط کاربر پسند و بدون ثبت نام و سایر روشهای جالب است.

کتابهای پی دی اف من 02

13. خلیج دزدان دریایی
Pirate Bay یک سایت تورنت شماره یک در جهان است و همچنین پرکاربردترین موتور جستجوی تورنت در جهان است. این سرورها از رمزگذاری SSL پشتیبانی می کنند. به عبارت دیگر ، این یک سایت ایمن برای انتقال پرونده ها و بارگیری فایل های تورنت و آهنربا بدون نگرانی در مورد ویروس ها است. این فقط به کتاب های الکترونیکی محدود نمی شود بلکه به دسته بندی های دیگر مانند بازی ها ، فیلم ها ، نمایش های تلویزیونی ، موسیقی و بسیاری دیگر نیز رسیده است.

libgen 02

14. 01 تورنت
01Torrent یک سایت تورنت رایگان است که در آن کاربران می توانند آخرین فیلم ها ، موسیقی ، نمایش های تلویزیونی ، برنامه ها ، بازی ها ، کتاب ها ، انیمه ها ، نرم افزارها و موارد دیگر را بارگیری کنند. رابط کاربری آنقدر واضح است که می توانید هر چیزی را مستقیماً بارگیری کنید. و این وب سایت دیگر نیازی به ثبت نام ندارد.

01 تورنت خالص

15. Kickass تورنت
Kickass Torrents شبیه به The Pirate Bay است که مجموعه عظیمی از تورنت را در خود جای داده است. این یکی از قدیمی ترین و قدرتمندترین موتور جستجوی تورنت جهان است. بیش از 200k کتاب الکترونیکی که برای بارگیری رایگان در دسترس است. اگر نتوانید کتاب الکترونیکی مورد نظر خود را پیدا کنید ، می توانید درخواستی برای آن کتاب خاص را در انجمن انجمن وب سایت قرار دهید.

kickass torrent 02

16. ExtraTorrent
وقتی در مورد معروف ترین وب سایت های تورنت صحبت می کنیم ، معروف است که ExtraTorrent در مقایسه با سایر وب سایت های تورنت موثرترین نقش را دارد. این مجموعه عظیمی از تورنت ها مانند فیلم ، کتاب های الکترونیکی ، موسیقی ، بازی ها و مواردی ندارد. یکی از ویژگی های عالی این وب سایت تورنت در حال حاضر شما همچنین می توانید به صورت رایگان در RSS از هر دسته کتابها مشترک شوید.

تورنت اضافی 02

17. 1337X
1337X برای همه کسانی که علاقه مند به کمی از همه چیز مانند بازی ها ، فیلم ها ، کتاب ها ، سریال های تلویزیونی و غیره هستند عالی است. رابط کاربری پیشرفته و پیشرفته UI ، جستجو و بارگیری تورنت های کتاب را برای کاربران آسان تر می کند. آیا می دانید چه کسی این سایت تورنت را اداره کرده است؟ طرفداران! بله ، بعد از گذشت سالها سازندگان در حال خارج شدن از این سایت تورنت هستند. اکنون کاملاً توسط طرفداران و کاربران خود نگهداری و به روز شده است. مانند هر سایت تورنت دیگر به روز می شود.

1337x

18. تورلوک
Torlock یکی دیگر از وب سایت های معتبر کتاب تورنت است که دارای رابط کاربری ساده و ساده است. مشابه 1337X ، Torlock همچنین یک بخش اختصاصی برای کتابهای الکترونیکی دارد. علاوه بر این ، Torlock یکی از وب سایتهای بسیار معدودی است که فقط تورنتهای تأیید شده را لیست می کند. جستجو و بارگیری کتاب مورد علاقه خود کاملاً ساده است.

torlock 01

19. تورنتز
تورنتز یک موتور جستجوی رایگان ، سریع و قدرتمند است که نتایج حاصل از ده ها موتور جستجو را با هم ترکیب می کند. نمایه سازی 31،102،502 تورنت فعال از 125،464،743 صفحه در 26 دامنه. رابط کاربری تورنتز ساده است که فقط یک منوی کاربر و یک صفحه جستجو دارد. برای انجام جستجو ، کاربران به سادگی رشته های کلیدی را در قسمت جستجو تایپ می کنند. انتخاب تورنت از لیست نتایج جستجو ، کاربر را برای بارگیری مطالب به سایر سایتهای تورنت سوق می دهد.

تورنتز

20. Torrents.me
Torrents.me یک موتور جستجوی متا است که به فایلهای تورنت و پیوندهای آهنربا از دیگر سایتهای تورنت پیوند دارد. این یکی از سایت های تورنت است که امسال از افزایش شهاب سنگ در ترافیک برخوردار است.

مرا تورنت می کند

نکات جایزه :

اگر به دنبال یک ابزار رایگان برای تبدیل کتاب های رایگان DRM هستید ، می توانید نرم افزار Epubor Ultimate را امتحان کنید . تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که کتاب ها را به نرم افزار بکشید و رها کنید ، قالب خروجی مورد نظر خود را انتخاب کنید ، سپس بر روی دکمه Convert کلیک کنید تا تبدیل شروع شود. اگر شما همچنین از Kindle / Kobo / Google Play و غیره با DRM محافظت می کنید ، تمام هدف Epubor Ultimate می تواند به شما در حذف DRM با زحمت کمک کند. برای راهنمایی های دقیق تر ، می توانید راهنمای گام به گام برای رهایی کتابهای الکترونیکی خریداری شده خود را بخوانید .

دانلود Epubor Ultimate به صورت رایگان
 
کتابهای رایگان drm را با Epubor Ultimate تبدیل کنید

نتیجه
پس از بررسی 20 سایت برتر تورنت در ebook بالا ، حتی اگر علاقه مندان به کتاب باشید ، می توانید برای برآورده کردن خواسته های کتاب خوانی خود ، هر سایت تورنت مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر سایت تورنت خوبی برای کتاب ها می دانید ، در بخش نظرات زیر نظرات خود را با ما در میان بگذارید.