سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Google Scholar Alerts

از زمان راه اندازی Google Scholar ، مردم از ما خواسته اند تا به آنها کمک کنیم تا تحقیقات فعلی را ادامه دهند. با گذشت سالها ، ما چندین مورد پیشرفت را برای کمک به یافتن مقالات اخیراً منتشر شده از جمله حالت "مقالات اخیر" ، یک رابط کاربری ساده برای محدود کردن جستجو برای سالهای اخیر و البته بروزرسانی های مکرر با فهرست انجام داده ایم. به عنوان مرحله بعدی در این تلاش ، اخیراً هشدارهای ایمیل را اضافه کرده ایم. اکنون می توانید هشدارهایی برای سؤالات مورد علاقه خود ایجاد کنید. هنگامی که مقالات جدید مطابق با درخواست هشدار شما به Google Scholar اضافه می شوند ، ما به روزرسانی ایمیل با پیوندهایی به این مقاله ها را برای شما ارسال می کنیم.
برای ایجاد هشدار برای پرس و جو ، فقط به طور معمول جستجو را در Google Scholar انجام دهید (به عنوان مثال ، [پروتئین پریون]) و روی نماد پاکت نامه که در قسمت بالای نتایج جستجو قرار دارد کلیک کنید. این کار شما را به صفحه ای با نتایج اخیر برای گزینه های پرس و جو و هشدار (به عنوان مثال گزینه های هشدار برای [پروتئین پریون] ) منتقل می کند. اگر جستجوی نتایج به غیر از مواردی که شما به دنبال آن هستید ، بازگردد ، می توانید آن را در آنجا درست کنید و نتایج به روز شده را مشاهده کنید. اضافه کردن اصطلاحات خاص جستجو اغلب کار می کند ، و قرار دادن نام کامل نویسندگان و مفاهیم چند کلمه ای در نقل قول ها (به عنوان مثال ، ["محاسبات کوانتومی")) سپس بر روی "ایجاد هشدار" کلیک کنید - و یکنوع بازی شبیه لوتو! اگر وارد Gmail شوید ، هشدار شما بلافاصله ایجاد می شود. اگر وارد سیستم نشده اید ، باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید و برای تأیید یا لغو هشدار ، یک پیام تأیید به همراه پیوندها برای شما ارسال خواهیم کرد. برای دریافت آدرس Google Scholar Alert ، هر آدرس ایمیل انجام خواهد شد ، شما نیازی به یک حساب Gmail ندارید. هنگامی که روی پیوند تأیید کلیک کنید ، هشدار شما ایجاد می شود و دریافت به روزرسانی های ایمیل را در پرس و جو خود شروع می کنید.


آموزش کار با گوگل اسکولار

برای ایجاد هشدار برای مقالات با استناد به یک مقاله خاص ، ابتدا این مقاله را در Google Scholar پیدا کنید ، سپس روی پیوند "Cited by" در زیر نتیجه جستجو کلیک کنید و در آخر بر روی نماد پاکت نامه که در قسمت بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید. لیست مقالات استناد. برای دریافت به روزرسانی در هنگام استناد به هرکدام از مقاله های شما ، اغلب آسانترین تنظیم هشدار برای همه ذکر نام شما در متن ، به عنوان مثال ، ["E Witten") با نقل قول ها. برای اطلاع از انتشارات جدید توسط همکاران ، سعی کنید هشدارهایی را برای نام آنها در اپراتور "نویسنده:" ثبت کنید ، مانند [نویسنده: "S هاوکینگ"]. اگر این هشدارها نتایج بسیار زیادی را که مربوط به افراد دیگر با همین نام است ، به دست می آورند ، سعی کنید اصطلاحات جستجوی خاص تری مانند نام هم نویسندگان آنها ، نام دانشگاهی که با آنها در ارتباط هستید یا کلمات کلیدی قدیمی ساده را اضافه کنید.
بنابراین ، برای ارائه خدمات هشدار برای بزرگترین مجموعه مقالات تحقیقاتی روی کره زمین چه چیزی لازم است؟ سؤال خوبی بود. برای اجرای Google Scholar Alerts ، ما مجبور شدیم چندین مشکل فریبنده را حل کنیم. در ابتدا ، ما باید دریابیم که چگونه به سرعت مقالات جدید علمی موجود در سراسر وب را به سرعت پیدا کنیم. آنها می توانند و در مکانهای مختلف ظاهر می شوند - در وب سایت های ناشر ، در مخازن علمی ، در صفحات وب محققان. دوم ، ما باید تشخیص می دادیم که اخیراً کدام یک از مقالات جدید موجود یا منتشر شده است. این مسئله می تواند دشوار باشد زیرا بسیاری از ناشران و دانشگاه ها مقالات بایگانیاتی را ارائه می دهند (که چیز جدیدی نیست) در حالی که ارائه های اولیه یک اثر ، مانند نسخه های چاپی (که در واقع جدید هستند) ، اغلب هیچ تاریخی با آنها همراه نیستند. سوم ، ما نیاز داشتیم که این فهرست را بارها و بارها به روز کنیم. بروزرسانی سرویس جستجو در حالی که تعداد زیادی از کاربران از آن استفاده می کنند ، تا حدودی مانند تعویض لاستیک در اتومبیل است در حالی که در هر ساعت شصت مایل حرکت می کند. ما اکنون دو بار در هفته مقالات جدیدی را به Google Scholar اضافه می کنیم. ما قصد داریم این فرکانس را بیشتر کنیم. سرانجام ، ما مجبور شدیم یک مکانیزم پیشنهادی برای پرس و جو ایجاد کنیم تا به کاربران در ساخت سؤالات هشدار موثر کمک کنیم. هدف ما این بود که به مردم کمک کنیم تا فاصله بین یافتن مقالات کلیدی در یک مجموعه بزرگ را (مانند انجام جستجوی Google Scholar) و یافتن مقالات مربوطه در مجموعه بسیار کوچک از مقالات اخیراً منتشر شده ، یاری دهیم. ) ما قصد داریم این فرکانس را بیشتر کنیم. سرانجام ، ما مجبور شدیم یک مکانیزم پیشنهادی برای پرس و جو ایجاد کنیم تا به کاربران در ساخت سؤالات هشدار موثر کمک کنیم. هدف ما این بود که به مردم کمک کنیم تا فاصله بین یافتن مقالات کلیدی در یک مجموعه بزرگ را (مانند انجام جستجوی Google Scholar) و یافتن مقالات مربوطه در مجموعه بسیار کوچک از مقالات اخیراً منتشر شده ، یاری دهیم. ) ما قصد داریم این فرکانس را بیشتر کنیم. سرانجام ، ما مجبور شدیم یک مکانیزم پیشنهادی برای پرس و جو ایجاد کنیم تا به کاربران در ساخت سؤالات هشدار موثر کمک کنیم. هدف ما این بود که به مردم کمک کنیم تا فاصله بین یافتن مقالات کلیدی در یک مجموعه بزرگ را (مانند انجام جستجوی Google Scholar) و یافتن مقالات مربوطه در مجموعه بسیار کوچک از مقالات اخیراً منتشر شده ، یاری دهیم. )
ما امیدواریم که Google Scholar Alerts به محققان در همه جا کمک کند تا از اکتشافات انجام شده توسط همکارانشان در سراسر جهان پیروی کنند.